Tychi

Een volledige Brand kickstart voor Tychi

Bij Tychi begonnen we ‘from scratch’, de hele ontwikkeling van het merk en de marketing campagnes zijn door ons gecomponeerd. Van een idee tot een succes.


“TYCHI is een premium brand waarin de vier kernwaarden Excellentie, Quality, Design & Abundance als leidraad dienen. Dit is zowel online, als offline, in onze bedrijfscultuur, producten en service te vinden.”

Een goed begin is het halve werk

Voordat we online gingen en begonnen met adverteren is alles tot de puntjes uitgedacht. Het merk was zichzelf mijlen voorbij en de eerste kleine voorraad was in no time uitverkocht.

Supply

De grootste uitdaging bleek het regelen van de ‘supply chain’. Een telkens groter wordende voorraad met tussendoor ruimte om te blijven verbeteren.

Schalen

Zo werd in elke nieuwe ronde van productie alles in steeds korte tijd verkocht, omdat het met onze tools mogelijk is om snel te schalen.

Omdat er met voorraad rondes werd gewerkt en advertenties tussendoor uit staan is het de kunst om advertenties zo de dirigeren dat het momentum en de retargeting cyclus wordt opgestart, wat tegen het eind leid tot een piek in verkoop waarna de advertenties voortijdig worden verminderd om de momentum die is opgebouwd te laten doorvloeien waarbij de sales doorlopen na dat de advertenties zijn uitgezet. Ook als de advertentie uit staan komen er nog mensen op de site die de advertenties eerder hebben gezien en hebben besloten later te kijken. Zo wordt het advertentie budget optimaal gebruikt en komen er geen mensen op de die site die vervolgens niet kunnen kopen.

Meer halen uit je klanten

Inmiddels wordt er op grote schaal verkocht en worden de producten uitgebreid om meer te kunnen verkopen aan één klant om de conversie waarden te verhogen. Zo kunnen er meer producten per keer worden besteld en is er mogelijkheid tot upsells na eerdere aankoop en kan er beter gebruik gemaakt worden van de groeiende email lijst.

Bestaande klanten zijn eerder geneigd om weer te kopen

Het is erg waardevol om te werken aan lifetime value van klanten en hebben daar een aantal middelen voor om het meeste uit te halen. De kans dat bestaande klanten opnieuw kopen is erg groot.

First Name (required)

Last Name (required)

Email (required)

Website

Message